Home Forums Voorstellen Reisgenoot gezocht 2022/2023

• Reisgenoot gezocht 2022/2023

Lotte bijgewerkt 2 maanden geleden 3 leden · 6 berichten
  • Jasmijn

Lid
    2 april 2021 om 09:52

Hoii,

Mijn naam is Jasmijn. In het schooljaar van 2022/2023 ben ik van plan om een grote reis te maken. Het maakt mij niet echt uit waarnaar toe. Er zijn namelijk veel landen die mij aanspreken. Ik ben wel van plan om naar meerdere landen te reizen. Daarnaast wil ik graag reizen op een niet zo heel groot budget. Ik ben hiervoor op zoek naar een reisgenoot. Lijkt het jou nou leuk om in 2022/2023 een wereldreis te maken met mij? Stuur dan gerust een berichtje.

Jasmijn

• Lotte

Lid
    26 mei 2021 om 16:16

Heyy! Mijn naam is Lotte en ik ben precies hetzelfde van plan! Ik wil ontzettend graag naar Australië, misschien kun jij je reis daar beginnen en dat we samen de eerste paar dagen/weken optrekken? Lemme know of je geïnteresseerd bent!

Veel groetjes Lotte!

• Veronique

Lid
    23 juni 2021 om 15:34

Hoi! Mijn naam is Veronique en ik wil graag door Zuid Amerika reizen! Misschien wil je daar ook heen?

• Lotte

Lid
      23 juni 2021 om 16:14

Hoi Veronique,

Ik zou liever wel in Australië willen rondreizen 😅

Groetjes Lotte

• Veronique

Lid
    11 augustus 2021 om 21:11

Ik heb ook een topic geopend zo net, ben van plan een wereldreis te maken ook dat jaar! Australië wil ik ook heen!

• Lotte

Lid
      12 augustus 2021 om 15:29

Hoi Veronique, wat ontzettend leuk! Wat ben je precies van plan? Ik zou graag een heel jaar in Australië doen, maar misschien ook nog wel andere landen, geen idee nog 🙂

Viewing 1 - 4 of 4 replies

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten June 2018
Nu

Nieuwe rapportage

Sluiten